پنجشنبه , 18 اکتبر 2018
خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام

5 دلیل برای آنکه محتوا پادشاه است

بازاریابی محتوا یک مفهوم جدید در دنیای بازاریابی دیجیتال نیست، اما در حال حاضر، مهمتر از همیشه است. محتوا پادشاه است و به طور فزاینده ای راه خود را به خط مقدم تمام استراتژی های بازاریابی دیجیتال، به عنوان یک عنصر مهم است که پاداش های بزرگ را دریافت می کند.

در گفتن این که رویکرد یک اندازه مناسب همه در بازاریابی محتوا کافی نخواهد بود. در عوض، تمرکز بر ایجاد محتوای منحصر به فرد، با کیفیت بالا و کاملا معتبر که سرگرم کننده، مفید و جالب برای مصرف کنندگان شما را تاج و تخت خواهد کرد. از متن، ویدئو و تصاویر به infographics، نظرسنجی ها، وبینارها و پادکست ها، هرچه محتوای رسانه مورد نظر شما بیشتر باشد، اطمینان حاصل شود که آن قابل اشتراک و مربوط به صنعت شما است.

بنابراین، چرا پادشاه محتوا است؟
این عالی برای جستجوگرها است

محتوای با کیفیت بالا و عدم تکرار در یک وبلاگ شخصی در برند تاثیر قابل توجهی بر رتبه بندی موتور جستجوگرها و موتورهای جستجو برای چند دلیل دارد. اولا محتوای منحصر به فرد که به طور منظم با 300-500 کلمه منتشر می شود، لینک های داخلی به سایر مطالب مرتبط و کلمات کلیدی که به طور طبیعی قرار می گیرند، کمک می کند که وب سایت به صورت ارگانیک برای کلمات جستجو و کلمات کلیدی مربوطه کمک کند. رتبه بندی بالاتر در نهایت نام تجاری را برای مصرف کنندگان دیجیتال بیشتری جستجو می کند تا محتوای آن را در صنعت خود پیدا کند. دوم اینکه، محتوای دائمی منتشر شده، اقتدار را ایجاد می کند و فرصت هایی را برای ساختن یک پروفایل پشتیبان درخشان ایجاد می کند.
تشویق تعامل است

محتوای خوب، چه در قالب پست وبلاگ یا بهروزرسانی رسانه های اجتماعی، کاربران را تشویق می کند با نام تجاری ارتباط برقرار کند یا نه. اگر محتوا واقعا خوب باشد، کاربران مکث می کنند تا محتوا را درک کنند، پیام مارک را درک کنند و حتی نظر، مثل یا قطعه محتوا را به اشتراک بگذارند. اگر این کار را نکنید، آنها گذشته را پیمایش می کنند و محتوای آن به سیاه چاله ای که فضای مجازی است ناپدید می شود. برای تشویق بیشتر تعامل و ایجاد رابطه با مصرف کنندگان از طریق بازاریابی محتوا، اطمینان از اینکه همه محتوا از طریق کانال های رسانه های اجتماعی تحت فشار قرار می گیرد و باعث می شود که به راحتی به اشتراک گذاشته شود.
منجر به تولید و فروش جدید می شود

محتوای خوب، آگاهی و اقتدار نام تجاری را در یک بازار اشباع ایجاد می کند که پس از آن بالقوه برای ایجاد منافع جدید و افزایش فروش به عنوان مصرف کنندگان بیشتر در معرض نام تجاری است. محتوای خوب عموما “فروش” کمتر از تبلیغاتی است، به طوری که به مشتریان اجازه می دهد تا بدون داشتن پیام تبلیغاتی ناخواسته در تعامل با مارک تجاری با نام تجاری ارتباط برقرار کنند. مصرف کنندگان غرق در محتوا محصول محتوا می توانند تاثیر منفی بر روی ارتباط آنها با نام تجاری داشته باشند، در حالی که سرمقاله خوب، روابط را بهبود می بخشد زیرا آنها از مصرف کننده به مشتری به طرفدار برند منتقل می شوند.
ارزش محصول یا خدمات شما را اضافه می کند

محتوائی که به نوعی به ارزش افزوده می شود، به طور کلی به خوبی توسط مصرف کنندگان دریافت می شود، زیرا در زندگی روزمره خود مشکلاتی را حل می کند و یا چیز جدیدی را به آنها می آموزد. ارزش نامحسوس است و ارزش پولی مستقیم ندارد، با این حال به مدل کسب و کار و رابطه بین نام تجاری و مصرف کنندگان ارزشمند است. محتوا که به مشتریان ارزش می دهد با آموزش دادن آنها به محصول / سرویس از طریق پست های وبلاگ، فیلم های آموزشی و وبینارها ایده آل برای اضافه کردن ارزش است.
ترافیک را افزایش می دهد

نه تنها با کیفیت خوب، محتوای اصلی عالی برای اهداف جستجوگرها، بلکه یک راه عالی برای هدایت ترافیک به یک وب سایت و نگه داشتن مصرف کنندگان در سایت برای مدت طولانی است. به عنوان مثال، وب سایت با تنها یک صفحه وب و صفحه تماس، میزان بازده بسیار بیشتر، بازده صفحات محدود و مشارکت بسیار کمی را دریافت می کند، در حالی که یک وب سایت با وبلاگ شخصی که پر از مطالب جذاب است، بر روی کاربر تاثیر می گذارد و باعث می شود آنها را در تعامل قرار دهید با سایت و بازدید از چندین صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *